Di taja OLEH:

1/29/2010

Raya Haji...

Hai semua...hurrrmm..tetibe rase nk share citer nih... pasal hari raya haji..rase nye mmg lambat lagi kan..??
biler eh..? Bulan 11 ker..?? huhuhu...
Aku rase mcm xlame da jer..seram sejuk nk sapi ke bulan 11 tu..huhu..
Aku rase cam xcaye jer..huhu..
Kenkadang rase mcm xsabar pon ader jugak...hahaha (gatal betul akuh nih)
Pepon mase nye akan tiba..aku harus hadapi ngn tenang dan gembira..

1/25/2010

Rindu..

Salam kawan2 semua..huhu diam-diam..da dekat 2 bulan aku xupdate blog nih..huhu.. sgt lame la aper yg aku rase kn...

Hari ni tetibe je rase rindu plak kt blog sendiri..slame nih aku hanye jadi blog walker jer..haha..sampai la blog sendiri terabai dengan kepoyoan diri sendiri yang mengate kan aku tersangat la bz..huhuhu.. Tapi itu la kenyataan nyer...

Lebeh jelas n nyata..aku bukan la seorang kaki blog..huhu.. Aku hanya la seorang insan yang suke menyibuk kt blog org laen..lalala...

Apa aku nk ckp yer..hurrmm..aku rase cukup la kot..sampi cni jer..utk menyatakan..yang blog ini masih hidup..cume tidak la seaktif tuan nyer..hihi..

minta maaf yer..ader mase..kite sume jumpe lagi.. bubye...

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers