Di taja OLEH:

10/08/2009

Party BuiH....!!!!

Lalalalala...dgr tajuk mcm best..party buih..hah ni mesti ader yg pakai baju pelik2 nnt kn..hahaha...tapi hari kejadian nyer lom lagi..hari ni cume ader persiapan dulu...
so dari pagi kul 10 mcm tu la..persiapan dah di jalan kn..so ader la beberape keping kad jemputan yg berjaya kami siap kn..hikhik..so xbanyak kn cerita..jom join tgk gamba2 kami...~ngeeeeeeeeee
ni la dia..antare persiapan2 nyer..aku yg sibok melipat kertas..


hok ni..tolong gam kn..hikhik..ric ni org paling penting..
ric la mastermind buat ketupat..hakhak


rica n raje...ric buat ketupat mini..raje tolong 'kemaskn' ajer..

antara hasil2 kad yg dah siap..


yati la penulis nyer..dgn tulisan yg chantek...~ngeeeeee


so ini la hasil nyer..dalam mase stgh ari..dah siap kad jemputan..sebanyak.. 29 keping ajer..

dan ini la program nyer..hari isnin nnt adalah hari kejadian..hakhakhak... kepade yg di jemput jgn luper menghadir kn diri anda okeh... =)

nota: IA dept. mmg suke ader kn party2 liar..almost every month ader party..so ni adlah party 1st yg kami buat card..yeay..!! =)

10/07/2009

tagged from myranaqi

Nama Penuh: Siti Shaznina Md Said..
Tarikh lahir: 23/06/1986
Tempat lahir: Sg Koyan, raub
Tempat Anda Dibesarkan: Sg Koyan, raub...

1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
-> kecil bermaksud zaman sekolah kn..hurmmm..name2 nyer adalah..jijah,jimie(da kawen),tamin,mimie(da kawen),ayu,nadia,yuss,nora,mal,wafi..tu senarai yg paling kamceng la..tapi hakikat nyer..paling kamceng mase kecik2 ngn laki2..kuangkuangkuang..


2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
->batu seremban la..lompat getah..main kejar2..main baling selipar..

3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..
apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
-> g mampus la..igt aku nok sgt ke kawan ngn aok..blah la weh..

4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
->umah pak cik shamsudin sbb laman die luas..hihi..


5.Apakah cita cita anda masa kecil?
->cita dari kecik sampi besar xpnh berubah..nk jadi askar gak...


6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda
gemari dan masih ingat sampai sekarang?
-> power rangers..hikhik..kartun ker eh citer tu..?? hahaha tapi mase kecik mmg suke tgk citer tu pn..sampi kn..skolah agme pon aku monteng..haha


7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
-> super ring....ngn dora...


8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda
yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
->intan..aku igt tu jer..name penuh xigt la..


9.Apakah gelaran anda masa kecik?
-> adik...lalalala (sampi akng pon still gune)

10.Nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda
yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..

  • kepade rakan2 blogger sume..jagan malu n jagan segan..sile la amik tag ini n jawab la..
  • kepade sesape yg singgah tuk membace blog nih..di persila kn jugak okeh...

dulu-kini-selamanya......!!!!

wahhh...tajuk mcm gempaq giler jer kan..hahahaha yg sebnr nye saje je wat tajuk mcm tu..sbb tgh cari point nk nulis pasal aper... biase la budak baru belajar.. so mmg kosong jer la kepale otak nihh... tapi yg aku taw... setelah aku kaji blog kawan2 n org yg aku sendiri xkanl.. baru aku taw..yg blog ni cam xbest sgt klu asyik penuh ngn tulisan...org cepat bosan..kate nyer la..
so nk di jadikan...

dulu-kini-selamanya adalah...


jeng..jeng..jeng...hikhikhik...ni la cinta kasih kami...hakhakhak..aku rembat laki aku edit..hihi...
yg lagi satu..lagi best...

this is..more than ever...sweet memories...warming house my boss...besh giler time nih..sonok sgt..hikhik..sgt rindu this tyme...huhu...

ok la aku xtaw nk mepek per lagik...so..tgu jer la keluaran seterusnya..hahaha..


..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers