Di taja OLEH:

10/06/2009

7-eleven..pening wooo...

[1] 7 Fakta tentang saya
1-aku perempuan
2-tunang aku name die amran
3-aku de 6 beradik
4-aku sayang family aku
5-aku de sebijik kete
6-aku keje kt SWS
7-aku xsabar nk kawen


[2] 7 Perkara menakutkan saya di dunia
1-Pengakhiran zaman..
2-perang..
3-kematian..
4-pergaduahan.. pergaduhan..
5-penipuan
6-tidak jujur
7-mengkhianati


[3] 7 Lagu buat masa sekarang
1-Love games- lady gaga
2-kembali pulang - kangen band
3-you belong with me -taylor swift
4-dan sebenarnya - yuna
5-lucky - jason mraz
6-jangan kau lepaskan - alexa
7-camelia - irwansyah


[4] 7 Perkara selalu sebut.
1-poyo arrr...
2-ntah xtau...
3-try arr...
4-oh mama....
5-benci arr..
6-berdrama kuat...
7-aduiiii.....

[5] 7 Perkara yang amat bernilai.
1-MyVee....bumblevee
2-Handphone ku..(W350i)
3-my fiancee - Amran
4-Kuarge ku..
5-kerja..
6-mase
7-kawan2..


[6] 7 Pertama kali dalam hidup saya
1-dapat beli kereta..
2-keje lebih dari setahun..
3-dapat kekasih hati yg sgt memahami diri nih..
4-dapat lesen kete besar..P dah abis la...
5-dpt g jalan2 jauh...tapi bkn dgn family..
6-dok kt umah sorg2...sunyi..huhu
7-dah jadi tunang org...=)


[7] 7 Kesukaan
1-melancong..
2-berjalan2 ngn kekasih..
3-tgk wayang..
4-karaoke..
5-membebel..
6-melepak..
7-menghabiskn duit...hahaha

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers