Di taja OLEH:

8/16/2010

Siyes lama xupdate....

hi all..
lame nyer xhupdate....siyes bersawang...uwaaaaaa...
pastu nuff pon ramai yg singgah alamk sori kawan2 sgt kebizian..hukhuk xsempat melawat kawan2 utk klik nuff...waaaa :((

ok2 ari ni aku akan cube sedaya upaya untuk melawat kawan2 yang telah lame aku tiggalkan...uwaaaaa..sori sgt2.. nnt i klik2 nuff n up trafic u olls okeh...:)

byk sgt aku nk citer skng nih..okeh la..1st skali...
meh cni meh...aku nk wish sesuatu..

SELAMAT BERPUASA..!!!!

heeeee...rase nyer xterlambatkan aku wish lam blog nih..?? hihi
pape pon harap korg2 sume akan berpuasa penuh...yeay..!! :)

ok ni hal ke-2..pasal keje aku skng nh..bebaru nih..site ktorg down satu ari..wah abes org gomen komen..tapi alhamdulilah sempat di selesaikan sblm hari esok nyer.. kira ok la tu dari xelok langsg kan..hurrmm
ok2 di pendekkan cerita..pagi2 td aku de bkk satu blog tu..
de la penulis tu ckp pasal company aku nih..die kutuk abes2 la..huhu
sedih aku..ye la..walopon aku xbape suke kije kt cni..
tapi ni la tmpt aku carik rezeki..xpayah la nk kutuk2 kan...biar org atas tu nk buat mcm ne pon...walaupon gaji kami selalu delay..ader tu sampi 2 bln lebih baru dapat..tapi kami tetap syg tmpat kami bekerja..
pada penulis tu xpayah la nk kutuk lebih2..uwaaa :(( (tacing sgt nih)

hmmm...okeh la..aku xreti la nk citer panjang2..
hah nk ke link site tu..ko klik jer la kt link SINI okeh...korng bace..pastu bace la komen2 sekali.... mgkin ader yang pk lain..

ok..daaaaaa

2 comments:

myranaqi said...

wow..dasyat2 weh...sapelah org yg menulis blog ni...ish2...

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

hurrrmm...ntah la myra..

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers