Di taja OLEH:

9/03/2010

:: SELAMAT HARI RAYA & TUNANG ::

Khas ditujukan kepada kawan2 blloggers sume.. saye di sini ingin mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN... ♥♥


heeeee...mcm awal plakkan aku post utk wish raye nih..kire ok la
sebab next week aku nak cuti dah..:p
so pada sume kawan2 aku akan bercuti selame 2 minggu..
jadi sepanjang 2 minggu tu..mmg tiada entry baru dari aku yea..:)

Ada debaran menanti di hari raya ni..
aku akan secara rasmi menjadi tunangan kepada die
Muhammad Amran b Ismail..:) ngeeee

jadi gambar2 mase tunang nnt..adalah pasti
selepas raya yer kawan2...sabar tu separuh daripada iman..
heeeee...so tgu dgn kesabaran okeh..

Thanks kerana sudi menjengah ke blog ni..:)

Last but not least....

SALAM AIDILFITRI DARI SAYA :
Niena_Shengal

4 comments:

~AmyLiana8886~ said...

bestnyer nina...
tahniah yer....
mmg dia tercipta untuk nina..xmcm ktrog ni yg belum tau bersama atau x..apapun smoga bahagia ke akhir hayat nina...

myranaqi said...

tahniah niena,,,
selamat hari raya n selamat bertunang..smga sumenyer berjln nngn lancar yer..all the best,,,,

oneyani said...

lor baru nk tunang ke?congrats nina..2 minggu tu cuti..bestnye

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

ha'ah..lau x..buat majlis tunang mase nak nikah nnt..tapi xbley plak..serabut plak..so buat la raye nih..alang2 nak nganto duit..

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers