Di taja OLEH:

4/19/2011

hai...

Salam....hai kawan2 sume..heeee rase mcm baru 1st time plak nulis dalm blog nih..sbb xtaw nk story ape..huhu tapi ape yg aku taw..blog nih da sgt2 bersawang..n da xde org nk berBW kt blog aku..uwaaa...
sgt sedih...hurrrmm nk wat cane salah aku jugak,,aku da lame xupdate story n da lame jugak xberBW kt blog kawan2..

Sorry sgt2 yer kawan2...byk sbb xupdate nih..salah satu nyer adalah kesihatan...
yg ke salah dua nye plak tenet kt umah tetibe putus..huhuhu putus tu pon ade sebab..
haiippp!!bkn xbyr bill ok...**walopon sebenarnye da lame xbyr..ahaha tapi still dpt connect intenet sbb de la sbb nyer..hihi...tapi skng da xdpt da..mungkin dorg da taw kot..hiks :p
erkkk...u oll nak taw jugak ke sbb ape?? kuikui len kali la i citer yer..hihihi :)
utk yg salah tiga nye plak..bape byk salah da...hahaha hurrmm.. okeh la yg nih mungkin ada la kene mengena sgt2..sbb nyer adalah kesibukan dgn kerja yg sgt2...sampai rase nk nanges la ibu mengandung nih...mcm kene dera..hihi :p **padahal ngade2 jer lebey..hihihi

So itu la beberapa sebab yg membuatkan blog aku nih terbiar tanpa di pedulikan oleh tuannyer :) **walopon kadang2 tu ada juga kemalasn dalam diri..hihihi :p

Ok2..so ape perkembangan terbaru korang ek?? hihi apa da kawen?? hah nk tunang?? ala lame nyer xdgr citer korang...btl2 sorry la mcm nih... huhu

Pape pon..kepada kawan2 yg dah atau pon nk kawen...yang da atau pn nak bertunang..semoga korang sume bahgia hingga ke akhir hayat... :)
So perkembangan aku plak....!!!! hahaha of course la..makin berkembang...muka kembang..perut pon kembang... :)
Alhamdulillah usia kandungan aku da berusia 20 Minggu..xsabar rasenye nak rasa ada pergerakan baby dalam perut nih... :)
"Mama tgu dgn penuh kesabaran yer baby" hihihihi :p

Perasaan aku skng sgt la bercampur baur..yer la..1st baby.. sonok ade..tkt ada..nebes lagi la ade..yg penting harap sgt baby sihat mcm mama die.. :) hihi

Aduh xtaw nk story ape da..k la jumpe next time la plak ek.. :) c u later kawan2... :P

Niena_Shengal



4 comments:

myranaqi said...

blum tunang...blum kawen..huuuhuhu...msh bujang lgi..lps ni rjin2 kn dri update erk...hihihi

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

erk..ahahahhaa yer myra insyaallah... :p

Amalina Ali said...

dont worry. aku setia menanti entry ko yang terbaru. =)

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

nana..yeay..!!! maceh :)

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers