Di taja OLEH:

8/09/2011

♥♥ 36 weeks ♥♥

Salam kawan²...
rasenye belum terlambat utk wish selamat berpuasa kepada rakan² blogger sume... :)
just nk kongsi sedikit rasa...
diam xdiam.. esok genap la usia kandungan aku 36 minggu bersamaan 9 bulan..
hurrrmmm perasaan skng dah mula macam2 rase dah..

TAKUT...HAPPY...GEMENTAR...
Semuanya ada...hihihi

Di kesempatan ni juga... aku ingin memohon maaf kepada kawan² sume...
andai kata sepanjang perkenalan kita aku ada membuatkan
korang rase xbesh..atau terase hati ngn aku...
doakan semoga segala nya berjalan dengan lancar...

huhuhuhu..andai ini entry yg terakhir dari ku...
di harapkan ada jgn dikenangkan apa2..
smoga kalian suma happy :)

salam sayang dari saya....

2 comments:

wan muliani said...

WaA dah 9 bulan..aku lak berdebar..selamat meneran la ye huhuhj

Norhafiza said...

insyaallah nina ngan baby selamat...

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers