Di taja OLEH:

12/07/2009

Ros Diana Rabuan..

Tanggal 6 Disember 2009 jam 9 pagi... Seorang gadis bernama Ros Diana Rabuan.. Telah selamat di Ijab kabul kan, dengan pasangan beliau iaitu Mohd Azzikr..

Tapi malang nyer aku xde gamba nikah nyer..hihi..

Okeh2 sebelum aku update gambo beliau bersama suami, aku nak cerita serba sedikit pasal die nih.

Yang sebenarnya Ros Diana (Yana) ni merupa kan best friend aku mase kt kolej ari tu sampi la skng nih.

Yang sebenar nya ssh nak caye kawan aku sorg ni da pon kawen.. sbb tahap kesengalan die mengalahkan aku..jadi mmg ssh sgt..

Tapi da name pon jodoh bkn kite yang tentukan..biler dah sampai mase nyer.. kawen la yer..hikhik

ok la aku xreti nk citer aper da..korang enjoy jer la tgk gambo2 ni yer...hikhik


..:: Ini LA pengaNtin nyer..bersame KawaN2 yg Sengal ::..

..:: YanA BagAi KAn SeoRAng PutERi KoT::..


..:: Of CoZ la AKu ::..

..:: KtoRG bErSame BinI ORanG ::..


..:: KtoRG BerSamE mAmA BudAk ::..

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers