Di taja OLEH:

6/18/2010

Ayah

Ayah...

Mase adik kecik dulu adik selalu manje² ngn ayah..sampai ayah pon naik rimas.. hihi tapi adik suke.. yang penting adik tau bile adik menangis ayah tetap pujuk sampai adik senyum kembali.. :) rindu sangat mase tu...




Ayah...

Mase adik eksident dulu adik nmpak ayah risau sangat..huhu mase tu xsengaja bukan adik yang bawak motor tu..kawan adik.. adik jadi pembonceng jer.. kitaorang tak nampak motor tu..huhu tapi ayah tak marah adik pun mase tu..ayah ckp jgn buat macam tu lagi..tu je kan... :)




Ayah...

Mase adik nak sambung belajar hari tu ayah cakap macam xpercaya jer adik nak sambung belajar... ayah cakap adik belajar betul² taw... biar pun xmasuk IPTA tapi adik tetap dapat masuk IPTS ayah suka sangat mase tu..  hampir setiap hari ayah tepon adik tanya macam mane blaja.. semangatnya mase tu belaja.. :)




Ayah...

Mase arwah kak lang meninggal adik cakap adik xboleh nak belaja da..adik xboleh nak tumpukan perhatian adik da... ayah ckp sabar..ayah ada ayah tetap bagi semangat kat adik... so adik bersemangat semula... Mekaceh ayah :)



Ayah...

Mase tu adik da nk dekat final exam sem 2 da... Semua orang tepon adik hari tu... tapi adik g kelas tak bawak tepon..adik tinggal kat bilik..bile balik bilik adik tgk tepon banyak sgt miskol..adik tepon angah..angah ckp soh adik balik kg mase tu jugak..mas tu hati adik dah xsedap...adik tny kenapa...angah ckp balik je la..sampai umah baru bagi tahu...hurrmm adik tetap tak puas hati masa tu.. adik tepon kakak xjawab adik tepon mama.. mama pon mula² xnak ckp..tapi adik mase tu da menjerit² tanya ngn mama kenapa ngn ayah.. mama pon ckp tersekat² ckp ayah da ikut kak lang... mase tu adik terkejut sgt ayah.. adik macam tak percaya.. adik terpaksa terima hakikat tersebut.. ayah dah xde..ayah dah pergi meninggalkan adik.. Al-fatihah




Ayah...

Lepas ayah pergi adik hari² menangis... hari² adik ingat kt ayah.. tapi lepas mama, ngan kakak bg kata² semangat kat adik... adik mula bangkit semula... dan alhamdulillah berjaya menamatkan pelajaran n dah pun bekerja..

Ayah...

Di saat ni ramai kawan² adik ucapkan selamat hari bapa kt ayah dorg..tapi adik.. adik tetap seperti thn² yang lepas.. ucapkan pade ayah jugak.. dengan yassin dan al-fatihah... adik sentiasa ingat dan berdoa untuk ayah dan kak lang agar tenang di sana...adik sangat rindukn ayah.. Saat ni adik teringin nk peluk ayah..nk salam dan cium tangan ayah... Adik sentiasa rindukan ayah.. Terima kasih untuk seglanya... Ayah sentiasa segar di ingatan adik..

Al-Fatihah...

2 comments:

Mario said...

al-fatihah tuk arwah...

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

al-fatihah..thanks mario..hurrmm rindu kt ayah.. :(

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers