Di taja OLEH:

11/12/2010

:: Bermula Cuti ::

YANI..KO DA START CUTI KE????
BAPE LAME CUTI...???

Salam korg2 sume..hiks...agak2 korg aper perasaan yani kan.. biler aku tuleh besor name die nih...hiks... (yani jgn mrh arrr )

hiks...actually aku nk kabo kan ajer..aku da start cuti kawen da...dengan rasmi nyer...
Esok aku dah mula cuti..hehe tapi still di bebani ngn kerja2 di opis yg melambak tu..haha (mengong)

byk akiviti yg perlu aku lakukan di kampung nih..sblum menjelang nyer hari majlis pada minggu depan...cume tinggal 9 hari jer lagi okeh...apetah pulak yani tu yg tgl 8 hari..hihi 
** mcm berlumbe2 plak ngn si yani tu..hiks :p

ok la aku nk story perkara2 yg akan aku lakukan sepanjang berada dikg sblm tiba hari bersejarah itoooo..hukhuk

ok2 start esok2 pagi..aku da kene teman mama g ke kole lepeh *loghat phg (kuala lipis).. nk beli bunge n sapu tgn yg xcukup2 tu..huhu pada mlm ari plak...beser la..sambung hias2 bunga dalam pasu...+ gulung2 sapu tgn hiks...utk bg goodie beg kt tetamu yg hadir...hiks :)

lepas tu aku dgn terpakse rela hati kene buat ker opis yg melambak tu..n harap sgt ari sabtu n ahad aku free..huhu

n ade kemungkinan besar aku terpakse naek ke cameran utk beli bunga segar okeh..perjalanan dari uma saye ke puncak cameran hanya 1 jam ok...di ulangi 1 jam...hiks :p

pada hari isnin aku kene p kole lepeh lagik..nk kene g pejabat agame amik borang nikah tu plak..haiiissshhh... penat nyer da terase hukhuk..

n hari2 yg seterusnye adalah menhias bilik tido ku n bilik tido abg aku.... hukhuk

ok la kot tu jer yg dalam perancangan...yg lain2 belum di bincang lagik..hiks...

opsss..!! lupe nk ckp..aku cuti sampi ujung bulan 11 nih..so aku akan mule kerja pada 1hb..hahaha 18 hari okeh...aku bercuti ** termasuk sabtu ahad..hiks ~~ amik ko..dpt ko cuti kawen lame mcm nih..hahaha

p/s~~ yani ko cuti bape lame..?? hiks..:p n aku da dpt adiah ke-2 hiks :p

Niena_Shengal

2 comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers