Di taja OLEH:

11/04/2010

yeay..!!!!!

Aku nk bgtaw aku happy hari nih...yeay..!!! 
hiks..!!
u oll sume taw kan..beberape hari jer laki lagi aku bakal menamatkan zaman bujang...
heeee...
so tadi punye citer...lepas lunch..
aku naek opis..skali de la PM (Pinas) aku nih..dtg mencari aku..ngn bawak adiah...
WOW!!!! besar sehhh...hiks.
igtkan adiah dari die..rupe nyer PM yang tgh dlm pantang...hihi
aper2 pon..aku xcited sbb tetibe dpt adiahkan..hikhik...so..
mekaceh bebanyak yer..
PUAN Liyana n family :)




~~ from Shahril & Liyana, Ahzad & Azzalea ~~

P/S ~~ Yani...ko ader dpt adiah da x..?? hikhik jgn jeles yer..hiks :p

Niena_Shengal

7 comments:

myranaqi said...

wow..dh dpt hadiah....huhu..suke ar 2...hik hik...

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

aha...yups sgt suker..hiks tapi xbuke lagik...da bwk balik uma da..

wan muliani said...

ces!mane aci yana tak bagi aku hadiah..tunjuk la ape kat dalam ni..wah die dah dpt sepasang baby..cute sgt nama anak2 die

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

hahaha..jgn jeles yer..nnt ko tuntut kt yana okeh..yup baru dpt sepasang okeh la tu..lau ko igt noor ariff die dpt kembar tu...hihi beshh :)

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

adiah tu xbkk agi la...hihi tgu majlis baru bkk bawu surprise..:)

wan muliani said...

wah bagos la ko dpt sabar nk bukak..kalau aku adeh tak tertahan okay

hm sape eh..xsempat ngan yani kot

nanti cakap ngan yana yani ckp nak jugak hadiah tu!ahaha

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers