Di taja OLEH:

12/05/2010

:: SUngai Petani ::

Sesape yg tgk FB aku smlm so dorg taw la aku ke mane..heeee
smlm pertama kali aku n hubby p ke sungai petai sebagai suami isteri..hiks..sgt seronok seanjang perjalanan kami..
yang paling seronok hubby tunaikan hasrat aku makan Radix Fried Chiken :)
Tujuan ktorg ke sungai petani utk amik brg2 hubby aku yang die tgglkan dekat opis di sungai petani :)
so aku cume meneman jer..lepas jer amik barang2 tu ktorg trs p mkn RFC :)

waaahh aku sgt suke la sbb hasrat aku tercapai..:)
Lepas jer mkan RFC tu..heeee kami trs berangkat balik ke KL...kami buat kerja giler haha..12 jam perjalanan dalam kereta sahaja hiks :)

jom enjoy mkan RFC :)

Bukti pembelian hiks :P 

Nuget RFC~~ Roesties kot name nyer hiks :D (Sedap n berbez ngn nuget2 bese)

Sos cili RFC beza kan...comey jerk hiks :) 

ni adalah air radix cola...n rase die sgt berbeza ngan air cola die luar sana hiks :)

Saya sgt suke la...RFC 100% HALAL!! :)

JOM lepak RADIX hiks ....... 

Niena_Shengal

2 comments:

myranaqi said...

best erk niena...
kena try ni sbb kat ganu dh ada RFC huhuhuh...nth ble nk g try ni

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

heee...try la...mesti maw lagik :)

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers