Di taja OLEH:

5/20/2011

:: 3 Idiots ::

As-Salam kawan² heeee... DAY 2- my febret movie... hiks..
seperti yang di janjilan aku update utk hari ke-2..waaahhh cabaran nih  membuat aku aku berpk panjang utk masukkan movie aper...

Sebabnyer aku terlalu banyak movie yang aku suke..
setelah berpk sejenak...pusing kiri pusing kanan... sambil layan lagu POKOK tu... :)

AHAAAA...!!!!! 3 IDIOTS...
korng penah tgk story nih.. ?? heeee jom layan trailer die dulu..one of my febret movie.. :) jom layannnn..!!!!! :p


haaaa...ok da tgk..?? heee aku xreti nk buat sinopsis.. so aku pendekkan jer la trs..citer nih adalah citer industan yg sgt besh...:) n boleh membuatkan aku tergelak sorang² n gelak banyak kali... hihi biarpon da tgk byk kali..tetap terasa nk gelak guling² hihihi sgt seronok...hahaha

jadi kepada sesiapa yang belom tgk lagi aku syorkan u oll beli cd xpon donlod la.. sbb citer nih sgt syioookkkkk  :))))

heeeee....sekian utk hari ke-2..hiks :p


Niena_Shengal

2 comments:

nifhana said...

yer..best giler..kak cik yg rekemen cite ni kat mama..hahaha

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

ahaha....cd citer nih ader kt adik..ari tu balik adik pinjam lagik..akekeke xpuas lagi tgk..haha

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers