Di taja OLEH:

5/27/2011

:: Febret photo of my beshfrenz ::

Hi korang..ahaha lagik sekali aku GAGAL merealisasikan impian aku dalam cabaran ini..haha
aduii..mmg FAILED la mcm nih kan..hurrmm nk buat mcm ne.
aku cuba jugak sekuarang2nyer :)

ok jom tgk DAY 4.. 
Task :: Febret pict my besh prenz.. :)

Kalo ikutkan secara realiti nyer aku nih ramai sgt besh prenz..n aku jugak byk gambar yg kawan2 aku uplod yg aku sgt suke... jadi aku nk masuk kn gambar2 yg aku sukep..yeay.. :)


ni rakan sekerja ku.. yg merangkap kawan2 baek aku juga..yeay..!! :)
hasil kerja Datuk k :)


Ni kawan2 kolej aku..heee yg juga merangkap beshpren aku juga...
hasil kerja ina :)


hahaha dan ini my hubby..akekeke ade kene mengena x?? ahahah :p
hasil kerja aku..yeay :)

Niena_Shengal

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers