Di taja OLEH:

8/08/2012

..:: MooD: Raya Kembali!! ::..

As Salam, hai kawan² sume..!!
pejam celik pejam celik.. kite da 2 minggu lebih kite sume berpose kan...
dan kurang dari 2 minggu jer lg kite sume nk RAYA!!! yeay!!!

hihi..
Insyallah tahun nih aku akan beraya di KELANTAN ok..
buat pertama kali nye aku akan beraya di umah mertua aku..hihi
exited pun ade..

Ni jugak boley di katekn secara rasmi nye aku beraya buat kali pertama ngn incik hubby & incik Ash Haikal.. hihi
kalo ikut kn last year adalah kali pertama raya ngn dorg jugak..tapi xdikira..
sbb nyer last year feel nk dpt incik Ash Haikal lebih byk dari raya..!! hahaha
n lagi pon last year raya kt spital.. makan rendang di ari ke-3 selepas bersalin..hahaha
akan ku igt sampai bebiler kenagan itu..hihi 

ok jom update sket pasal raya utk thn nih.. 
tema tahun ni color maroon.. haaa.. u olls kaler ape..?? (ganti yg thn lps nye)
kuih raye dah ade 2 jenis... hihi tgu next week tmabh 1 lg balang.. hihi korang bape jenis kuaih ade..??
aku sume buat pakai duit sendiri jer..hihi :)

bape pasang baju raye...hurmm raya nih aku buat sepasang jer..xyah byk²
baju kurung bertimbun.. hahaha

hurrmm ape lagi yer..heee xtaw da.. ok la jom tgk pict raye thn lps..yg xbape nk raye..hihi

 ni la raye di spital.. hihi aku nk family kakak aku
see da botak man.. incik hubby ngn baju raye thn lps..
n akan di carry forward thn nih..hihi :)

yg sebelah kiri tu family abg ipar aku..
kebtln dorg raye kt kajang jadi boley la tmn aku.. xmo aku sedeh..hihi :)

ok tu jer la untuk ari nih..
so korang nyer planning mcm ner plak?? :)

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers