Di taja OLEH:

8/28/2012

..:: serabut kepale ::..

Salam all... 
tajuk pun da serabut kn..ape tah nk di olahkn keserabutan kepale nih..al makum la..
raya2 nih..duit mcm bakal melayang jer..hahaha
ok2 
mcm nih.. 8 hb 9 ni bersamaan hari sabtu aku nk wat sikit majlis ari jadi tuk Ash Haikal..
almaklum la..baru masuk setahun.. hehee..
di sbbkn masih lagi dlm bulan syawal..maka nye buat la jgk open house..tp utk selected jer la..huhu
terpaksa.. sbb bajet. lau x mmg nk open utk SEMUA ORANG da..huhu
sorry yer kawan2 blogger sume..

haaaa yang membuatkn aku serabut nyer adalah.. aku prepair ape2 pon lagi..hurmm
serabut..serabut..serabut..

ok kawan2 ade yg boley bg idea x?? menu apa selain nasi ayam..
agak2 be bajet eh..hihi
ape aku nk bg utk door gift ek??. heee

harap kawan2 sume dpt membantu.. :)

4 comments:

NURUL ◕‿◕ said...

nasi minyak!hee~lauk daging pun boleh kot..kalau tak nak ayam pedas..nyum-2..

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

dgg masak aper yer..?? hee mcm sdp gak :)

Ain Dzaya said...

baru nak buat buffday party..dah serabut kepala..camne nak buat majlis kenduru bila baby da besar nty?hehehew

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

haha..serabut kepala pk menu.. hihi ala anak besar xper.. die da besar..so die boley tolong buat aper2..ni ape die boley tolong..?? "tolong" kemas hihihihi

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers