Di taja OLEH:

11/06/2009

Man Habits..??

Kenapa la lelaki nih selalu guna perkataan ni yer..?? kadang-kadang aku sampi kompius taw..kalau dah taw tu tabiat kn cuba la belajar elakkan dari menjadi benda tu sebagai tabiat..huhu =(

Korang mesti nak tau kan kenapa.. Ada la pasangan nih..sedang asyik makan.. tetiba lalu sorang gurl nih.. xde la cun mane pon..kira-kira macam biasa aje.... dgn laju nya si lelaki "hai, sorang je ker??" dengan xmalu nye la kan..
haihhhh..xsedo ke..??? Awek depan mate ni cik abang oiii..???
patut ker..?? biler ditanya kenapa mesti tegur awek tu lalu..?? patut ker tegur die?? patut ke nk buat awek awak jeles.?? iskk... geram taw laki mcm ni.. dan-dan awek bertanya.. "awak, ape perasaan awak kalau masa tu awak ade depan mata saya, tapi bila ade lelaki yg sedap mate memandang lalu depan saya n saya tegur die macam awak tegur pompuan tadi.?? ape perasaan awak?? "
si lelaki nye jawab "hah..!! lau nk rase penangan ni buat la"
awek ckp "Eh apsal lak?? awak buat xper lak?? saya marah pon awak wat gak"
lelaki nye "erk..ala biasa la.. man habits..hihi"
awek nye "aiyak...macam tu ke?? hoho..mcm tu lak yer..?? taw lak awak marah kan..da tu saya nih..?? perasaan nk marah..tapi nak marah awak, awak mesti marah saya kn..xpe la..lepas anggap je la saya xada perasaan ok.." ni dengan nada main-main..hahahaha..gilo nk buat betul-betul..sakit jiwa aku..

huhu..tu la citer nyer..man habits yg membuat kn wanita bengang...rasa nak marah..tapi lelaki anggap mende tu xada ape2..n lelaki leh buat sesuka hati dia..
haiiippp..!!!! aku marah betul ini lelaki maa..boleh ker macam tu..?? hormat la perasaan kami kaum HAWA ni...kami punya perasaan sangat sensitif..huhu

nota: segala jalan cerita tu adalah rekaan semata-mata..sape rase terkena tu..minta maaf je la ok...tapi aku yakin mmg ada lelaki macam ni kan..hukhuk..ingat la kami kaum HAWA yg mempunyai perasaan yang sangat sensitif.

2 comments:

suraya said...

klo bf i cm 2 i lempang je... huhu

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

suraya, ikut kn mmg nk lempang ajer.. tapi sbb tu kte trs hilang hormat kt bf kte.. :p

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers