Di taja OLEH:

7/30/2010

Perginya Seorang Guru..

Al-fatihah...

Aku sedikit terkilan..sbb aku baru tahu hari ni.. sedangkan berita ni dah tersebar 2-3 hari da..

Sir Haji Ahmad Lela..telah kembali ke rahmatullah pada 26 Julai 2010...
arwah merupakan guru bahasa inggeris yang sangat best..dan arwah merupakan seorang guru yang sgt komited pada kerjaya arwah.. walaupon arwah hanya mengajar aku ketika aku di sekolah rendah..

segala tunjuk ajar arwah tetap terkesan didalam hati ini..
arwah juga merupakan salah seorang cikgu favourite aku...
hampir semua adik beradik aku belajar dengan arwah ketika di sekolah rendah..
arwah juga mengelani keluarga aku dengan sgt rapat..

Allah lebih menyayangi arwah...Semoga arwah tenang di sana..dan di tempat kan bersama2 org yang soleh..amin..

ada pesanan dari seorang guru yang merupakan rakan sekerja arwah..
cikgu azmi : Arwah seorg guru yg cukup komited,penyabar n penyayang.Dunia pendidikan amat mengenang jasanya.Kini beliau telah kemali kerahmatullah.Tiada apa yg beliau bawa kecuali amal jariah,ilmu yg bermanfaat dan doa anak2 yg solleh..Bab ilmu yg bermanfaat..sebagai tanda kasih sayang kita pd Sir Ahmad Lela..ribuan anak2 didik beliau dulu..doakanlah akan kesejahteraan roh arwah n gunakanlah ilmu yg arwah tinggalkan dgn sebaiknya.Itu shj caya yg boleh kita bantu arwah sebagai tanda kasih sayang kita pd arwah...Al-Fatihah

Al-fatihah 

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers