Di taja OLEH:

7/01/2010

What Wrong with me..!!!???

Salam kawan² sume..lame aku xupdate..ni pon aku amik kesempatan sekejap jer..ntah rase nk citer kt cni jer..

Pagi tadi mase breakfast ngn opismate aku.. de la sorg kakak nih..bertanya..nape ngn aku sejak akhir² macam ada masalah besar jer.. kate nye la..die ckp sangat ketare semangat aku dah down sgt....

Dalam diam² aku berbisik sendirian..nampak sgt ke aku bermasalah..hurrmm aku sendiri tak sedor yg aku down kenapa..aku pon rase semangat aku da pudar..dah xde semangat..makin hari makin pudar..

YA ALLAH apekah dugaan yang menimpa ke atas diri hamba-MU ini..
YA ALLAH Permudahkanlah segala urusan ku didunia ini... Amin..



Niena_Shengal

4 comments:

myranaqi said...

nape ni nina..pe2 pun be strong k...

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

hurrmmm..ntah la myra..

~AmyLiana8886~ said...

hidup xpernah lari dari masalah...sabar n tabah hadapinya..

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

thanks amy..

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers