Di taja OLEH:

7/15/2010

Suram

Suasana dalam blog aku sekarang nih sangat suram..xada seri dengan citer2 yang besh..yang ada cume citer ati perasaan yg sedih.. sunyi..rindu..

tapi itu la hakikat perasaan aku sekarang nih..
aku sedih..sebab aku ditinggalkan keseorangan...die berada jauh nun di sane..
aku sunyi..sebab aku tak ada penghibur..cume die la penghibur hati aku dikala aku kesunyian...
aku rindu.. sebab die jauh di mataku...
aku rindu untuk tatap mata die..
aku rindu berjalan bersama dengan die..jalan berpinpin tangan..
aku rindu untuk salam tangan die yang kasar tu..
aku rindu untuk kucup tangan die yang busuk tu..
aku rindu..aku rindu segalanye tentang die..
aku rindu bau die..

Pulang la abg syg...i miss u so much...

Nota kaki terjatuh : Pada sesiapa yang rase da muak untuk membaca segala rintihan mahupon luahan hati ni..anda boleh la tutup jer blog nih..xpayah bukak2 da..sbb hanya di sini aku boleh luahkan perasaan aku..

Niena_Shengal

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers