Di taja OLEH:

5/20/2010

5 Bulan lagi

salam sume bloggers...

aku tak tau nak citer pasal ape ari nih..tapi tadi sok jalan² dalam blog sendiri...haihhh... pastu terbenti kt satu ruang tu..

Our Journey..hukhuk de lagi 6 bulan 1 ari..so aku saje singkt kkn 5 bulan jer lagi tinggal..hurrmm

xcited mmg tak terkira la xcitednye..tapi... sedey tetap ada..huhu

tapi dah sedia ke aku? huhu selame 2 thn lebih aku kenal ngn die aku btl² dah bersedia ke..??? haishhh tu la yg sume org akan tny kt diri sendiri malah org akan tny pada aku jugak..huhuhu n aku yakin n insyaallah aku btl² da sedia... huhu
takut lerrrrrr....

tapi de yg xsedia lagik...huhu barang² hoho.. satu per xbeli lagik...baju xbuat lagik... nak servey pon xservey² lagik...hukhuk :(
duit dgr mcm xcukup ag..uwaaaaaaa :((

btl² rase nak nanges biler pk² balik... nak kawen ni mmg ssh eh... tapi biler da selesai segale nyer.. lega rase..huhu tapi masalahnyer aku ni..selesai pon belum lagi.. sume org da desak macam² da..lagi² kakak ngn mama..

akak aku tu mmg.. mentang² die da setel awal² so die bley la dok push² aku.. huhu maw nanges jer rase kadang²..

sometime rase cam aku jer yg bersungguh² nk kawen nih..huhu die..taw nk kumpul duit jer..huhu mane ley cam tu..kene la same² hukhuk..geram la plak rase ngn die.. cam xbersemangat jer..huhuhu

hmmm.. k la kawan² xreti nk luahkan mcm ne dah..

bye...

5 comments:

shidah said...

hahha.. ala..best per nk kawin.. kehkeh.. kita nk kawin gk tp mak ayah xbg lagi..lg tension..kehkeh.. skrg niena dh leh start beli brng ckit2 tuk mjlis 2.. waaa..best2..bia dia kmpl duit..kita mintak je nt leh pakai tuk shoping.. :p

oneyani said...

mmg la yunk..mcm 2 dugaan dtg..kita kn kuat tempuhi..x buat loan ke?

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

shidah : hikhik...ikut kn yg ni pon mak xbg ag...tapi da galok sgt da..:p
huhu lau kumpul² ley minx duit xpe gak..ini x..mmg semate² utk mas kawen nnt..:(

yani : huhu tu la..manyak sgt dugaan... insyaallah mampu tempuhi ngn tabah...wahh loannn..!!! xmo arr...xbesh kawen pakai loan..:p

NAEME said...

aku nk kawin gak..ta enggak ad pitih omm...haha

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

NAEME : akikiki...lau nk kawen gakkk.. kumpul la duit manyak² pastu p la masuk minang org tersayang... :)

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers