Di taja OLEH:

5/11/2010

Apakah korang akan menolong lelaki ini??

Salam blogger..
tetibe lam FB kawan aku buat status yg kene la bg pendapatkan...aku plak yg terase panasnye suasane dalam comment tu...geram btl aku..aku pon nk taw gak pe yg korg rase..

Apekah pendapt korang kalu de org nk MINTK TLG mgunakan kad kredit anda tp beliau meminta tlg ngan cara mengeluarkan kate2 kesat spt 'bitch' dan mengarahkan anda utk membyr utang itu spy die bley wat next transaction???kalu tak dpt wat transaction..siap ugut tak nk byr utang..perrgghhh..Aku nk tau r...sape yg sgup tolong lelaki cmni???

antare comment yg da dpt..

sila la click utk paparan yg clear..:)

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers