Di taja OLEH:

5/11/2010

Dah dirisik ker..?? mane entry pasal tu xde pon..??


Salam semua blogger..!!!

kenape tajuk mcm tu..?? haishh... nk di jadikan cerita..last week aku berblogwalking la..lame xjalan²..p la kt blog yani ni ha..(link) sekali terpandang la tajuk hari merisik...wahhh siap la aku komen.. ckp la time aku dirisik tu pon mak nye nk sarung jugak..
sekali...die balas..buat ayat terkejut... huhu
ni la ayat nyer...

nina:owh kamu pon sudah dirisik eh..mane cerita kat blog nye??aiiyaaa



huhuhu.... kenagan betul la citer hari dirisik nih...


nak la di jadi kn citer okey.. tanggal 1 august 2009 aku di risik oleh kuarge sblh kelantan la kn..(op coz la klntn..laki aku org klntn)


ikut perancangan awal nyer soh mak nyer bawak cincin risik jer utk diserahkan kt aku.. ari tu bersungguh² la aku yang masak dari mula sampai abes..kakak tolong pe yg patut jer..


sampai² jer pihak lelaki..hurrmm de plak die bawak antaran 3 dulang..mama da gelabah..ati da xbest..org bg antaran kn..xkn xbalas kot..huhu


so mama snyap dulu mase tu..dok diskas² punye diskas.. (aku xtaw pe citer pon sibuk sdia kn makan)..


sampai satu part..aku tgh bawak dulang mase tu nk anta pemanis mulut kat tetamu.. mama panggil aku soh duduk cakap nk sarung cincin...


ngeeeeeee.. aku pon cam org bodo jer duduk sarung cincin...da abes..terus dorg ckp aku da betunang..hohoho... pastu terang² mak aku ckp..iskkk blm tunang lagi.. ni risik jer.. tunang ade majlis nyer nnt...ni soh sarung cincin sbb nak ade tande kn..itu jer..:)



aku yang blurr..bertambah blurr...huhuhu ape yg jadi nih..tunang ker..?? gambo pon aper tarak...ayooyoyoyo..!!! ni sah² kes slah fhm pihak lelaki..lalala.. (saje je nk salah kan org gak..) bateri kamera abis..so xde la gambo nyer.....

kesimpulan itu sbb la xde entry pasal dirisik itu hari..hikhik..:)


*raye pose raye ke-2 nnt aku akan rasemi jadi tunang nyer..ader majlis nyer nnt..sabo la yer..menanti..pastu tarikh pon da di tetap kn..raye aji nnt..hikhik

No comments:

..::OuR JouRneY::..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers